Thursday, October 18, 2012

No. 48

Sådan så jeg ud i går da jeg tog på arbejde i går! (Så nemlig ikke sådan ud i mere end en time da jeg først var kommet derover, fordi vi skulle 'træne' og der var en af de andre der skulle lægge makeup på mig.) Jeg elsker looks som dette hvor der egentlig ikke er så meget på øjnene, men så er det læber og bryn der er i fokus. Og så er fake lashes jo altid fantastisk! Disse nr. 48 kunne gå hen og blive mine nye favoritter. Tror jeg ville have svært kun at holde mig til ét par vipper..


2 comments:

  1. Du skulle ikke tilfældigvis have Dark Side på læberne vel? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, nej det er det faktisk ikke! Selvom den ligner, det vil jeg give dig ret i. Det er en af vores Pro Longwear læbestifter (så den holder lidt længere på læberne end Dark Side gør (selv om den også holder godt)), som hedder Endless Drama. (:

      Delete

What do you think? Have your say.