Thursday, October 4, 2012

Uncut.

Et lille fraklip fra en omgang outfit billeder i sommers, som jeg synes jeg ville dele med jer. T-shirten jeg har på, på billedet er desværre blevet misfarvet og ikke hvid længere. Snarere svag lyseblå fordi nogen synes det skulle bruge maskinen i vores fælles vaskeri til at farve noget af deres tøj og ikke kører en ekstra vask bagefter... Virkelig belastende!

Har haft lidt travlt med arbejde og har haft (alt for) sent fri de sidste par dage på grund af den nye lukkelov (eller mangel på samme). Så har været rimelig beat og derfor ikke fået ordnet billeder til jer. Men I skal nok få massere af lækre billeder når jeg har overskud til at gå dem i gennem, men lover ikke noget før søndag. Sorry, men håber I overlever!

Nu vil jeg smutte ind under dynen så jeg skal være frisk til endnu en lang arbejdsdag i morgen.


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.