Monday, October 8, 2012

Weekend #14

Weekenden startede med pakkepost fredag, med nye ting fra jobbet. Ting fra nye og gamle kollektioner - det er altid lækkert med ny makeup! Lørdag blev brugt på jobbet iført mit elskede tylskørt. Det struttede så meget at jeg rev nogle af øjenskyggerne ned når jeg gik bag ved disken. Heldigvis var jeg i fuld gang med at lægge makeup på folk, så var ikke meget bag ved disken. I går blev der slappet af. Og så skal man jo udnytte at man ikke skal have sort tøj på når man har fri (det eneste sorte jeg havde på var min jakke) og skal ned og handle. Efter en (næsten impulsiv fri) tur i Netto, blev der set Better Off Ted (super herlig serie by the way) og bagt boller. Hyggelig weekend, men glæder mig allerede til i morgen, hvor jeg igen har fri. Glæder mig dog ikke helt til næste weekend hvor den står på arbejde alle dagene.. Den tid den sorg!
Håber I også har haft en hyggelig weekend.


2 comments:

  1. Heldige kartoffel. Jeg ville da elske nye ting fra MAC hele tiden! :D Haha, går jo helt amok over deres ting. Især den nye Marilyn Monroe kollektion. Den solgt ud her i USA ekstremt hurtigt, men nåede at få fat i to ting.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, det er også en af grundende til at jeg elsker mit job! Der er faktisk også lidt Monroe produkter gemt i pakken. Vi fik det i butikken i dag og der er allerede en af læbestiterne der er udsolgt.. Så du er ikke den eneste der går amok over den kollektion! :P

      Delete

What do you think? Have your say.