Monday, October 15, 2012

Weekend #15

Så er weekenden ovre. Selv om min weekend aldrig rigtig begyndte. Har nemlig arbejdet alle dagene - også i går! Fredag efter arbejde blev jeg hentede af søster, hvorefter vi skulle hygge til kulturnatten. Vi havde egentlig kun én ting vi skulle nå, og det var at se vores fætters udstilling. (Hvis I skulle have lyst kan man vist stadig se billederne i 3huset oppe på 1. sal.) Efter vi havde været forbi udstillingen og sagt hej til de andre familie medlemmer der var gik vi en tur op mod rådhuspladsen og fik lune spanskrør. Og fordi jeg faktisk aldrig havde været inde på Rådhuset skulle lige ind og så hvad der foregik. Der var et kæmpe kort af KBH hvor man kunne finde der hvor man bor og sætte en lille sticker - og det skulle mig og søster selvfølgelig! Lørdag efter arbejde gik jeg i koma på sofaen med dyne, kleenex og bland-selv slik, som vi også købte fredag. Jeg er nemlig så 'heldig' at jeg er blevet forkølet. Søndag var jeg iført regntøj både på vej på arbejde og også da jeg skulle derfra - hjem til min sofa og dyne ligesom lørdag aften! Tror jeg samlet har sovet i 27 timer hele weekenden..

Ikke den mest spændende weekend, men det håber jeg næste weekend vil veje op for - der har jeg nemlig fødselsdag!
Nu skal jeg i sving og se at få gjort mig klar til endnu en dag på jobbet..


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.