Monday, October 29, 2012

Weekend #17

Fredag havde jeg tidligt fri fordi jeg havde været på kursus, men da jeg kom hjem kunne jeg ikke lade vær med liiiige at kigge lidt på noget til arbejdet (Synes jeg minder mere og mere om min mor på det punkt). Lørdag stod den på job fra morgenstunden, normalt ikke den bedste start på weekenden, men når man kan cykle turen i høj solkind er det altså ikke helt slemt. Lørdag aften blev tilbragt i stil med fredagen, dog denne gang med en spand Rutebiler i skødet! Søndag blev også tilbragt på jobbet, og kom så sent hjem at jeg ikke kunne overskue at lave ordenlig mad, men stadig gerne ville have noget varmt = Havregrød (med smørklat og sukker)! Spiste jeg altid til morgenmad da jeg var lille.

Hvad har I lavet i weekenden!?


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.