Thursday, November 15, 2012

Birdie!

Har for mega lang tid siden set et billede som jeg havde lyst til at abeefter med makeuppen. Og det gjorde jeg så i går. På det billede jeg havde set var der tegnet med rød lige over globen. Eftersom mine øjne har været lidt røde på det sidste synes jeg ikke det var så smart at fremhæve det ved at bruge rød om øjnene.. Så det blev en fin blå i stedet! Det er lavet ed at tegne med en hvid eyeliner først og så bare øjenskygge henover for at give farven. Super simpelt egentlig.

Er nok lige nødt til at forklare den weird overskrift! Da jeg kom på jobbet i går var en af mine kollegaer imponerede over min makeup, og siger mens hun beundre den "Det er sådan lidt birdie.. En FIN birdie selvfølgelig!" Super herligt!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.