Thursday, November 15, 2012

Bug(ger)?

Havde egentlig lidt tænkt at de der color bug's var noget mærkeligt noget. Nok mest fordi jeg ikke fattede hvordan de virkede.. Men efter at have set billedet ovenfor, hvor man ligesom kan 'puden' der giver farve til håret og ikke mindst Sara's indlæg fra den anden dag, så overvejer jeg virkelig om man skulle prøve det! Overvejer om man skulle prøve den pink og lilla, kunne jo være så fint med lilla hår! Har jo før prøvet med det pink look, men med den måde jeg gjorde det så tager det bare næsten en måned at gå ud og det er jo ikke altid helt fedt. Er der nogle af jer der har prøvet dem?


4 comments:

  1. Jeg har ikke prøvet dem, men jeg kan også anbefale frugtfarve blandet med balsam.. Det er i hvert fald et billigt alternativ :-)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den har jeg alligevel aldrig hørt før! Går det ud efter en hårvask eller!?

      Delete
  2. Yay! Jeg har prøvet den pinke :D http://blog.delancefashion.com/2012/04/14/color-bug-me-pink/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det ser altså fedt ud!
      Og bare tænkt at når det bliver så fint i dit mørke hår, hvor fint det så kan blive i min lysehår! :D

      Delete

What do you think? Have your say.