Wednesday, November 14, 2012

Cateye!?

Det gode ved at skulle møde sent er at man har lidt mere tid til at lege med makeuppen inden man skal ud af døren! Dem der følger på instagram (@sufisworld) har allerede set et lille peak af looket her, som jeg havde på i går. Brynene blev jeg faktisk inspireret til at lave via instagram og siden som jeg fortalte om her. Er selv helt vild med resultatet! Og når man har nogle så markante bryn skal øjnene jo også være rimelig markeret. En lækker kombi af liner/øjenskygge. Bliver ikke sidste gang jeg laver noget i den stil tror jeg. Elsker kombien af nude læber og mørke øjne. Men hader at skulle friske læberne op! 
Nu skal jeg lege med makeup igen!


2 comments:

  1. Du burde lave nogle guides til os. Det ville være enormt lækkert! :) Jeg ville i hvert fald personligt selv nyde dem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Har jo allerede lavet et par guides her, http://littlesufi.blogspot.dk/search/label/How-to. Men kunne da være jeg snart skulle lave en ny!

      Delete

What do you think? Have your say.