Sunday, November 25, 2012

En lille bandit!

Efter lidt overvejelse om man skulle prøve eller ej, så er jeg sgu hoppet ud i det der med Color.Bug. Da jeg overvejede om jeg skulle gøre det, så viste søde Emilie mig et indlæg hvor hun selv har prøvet det. Og efter det så var jeg solgt!
Et billede af de små banditter! Pakken med tyggegummi er så I ligesom kan fornemme størrelsen (og fordi jeg fik den med i pakken). De er mindre end hvad jeg selv havde regnet med. Men danm de er herlige! En super fin måde lige at give et pift til håret - uden at det er permanent. De små banditter er købt hos hair247.dk, hvor man kunne få 2 valgfri rimelig billigt.
Prøvede den lilla tidligt onsdag morgen inden jobbet, og selvom det skulle gå hurtigt så blev det fint. Fik også kun komplimenter for det hele dagen. Skal bare have en ordenligt hårspray så det ikke smitter af. Fik ikke taget nogle billeder da jeg lige prøvede den pink lige efter de var kommet, men det skal I nok få at se snart. Next step: lilla i hele håret!


2 comments:

What do you think? Have your say.