Friday, November 9, 2012

In my toolbox..

Dem der følger mig på instagram (@sufisworld) ved allerede at jeg i tirsdags fik lidt nye ting. Den rar postmand kom heldigvis mens jeg var i lejligheden og ikke da jeg var nede i vaskekælderen! Det han kom med var blandt andet lidt nye 'accessories' som vi så fint kalder dem på jobbet. Et lækker lille spejl til at have med i tasken, hvor den ene af siderne forstørre en lille smule. En bryn/vippe kam, som faktisk er noget nyt vi har fået! Den ene side (den med 'børsterne') er til at re brynene med og en anden er til at re vipperne igennem med efter man har fået mascara på, så de ikke klumper sammen. Prøvede den i går morges og den er faktisk ret god! Jeg hader personligt når mine vipper klumper så jeg synes den er ideel. Den røde tingest (der ligner lidt en snurretop!) er en så kaldt 'pro profermence sponge'. Den er til at lægge foundation eller andre cremet produkter med. Jeg brugte den i morges, dog ikke til at lægge min foundation med, men til at 'trykke' lidt bedre ind i huden efter jeg havde lagt den på huden. Er i hvert fald godt tilfreds med den so far.


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.