Saturday, November 3, 2012

Radio.

(Billedet er lånt fra DR.)
Da jeg boede hjemme hørte jeg næsten altid om morgenen, men siden jeg flyttede begyndte jeg at tænde for tv'et og se Go' Morgen DK i stedet. Nu er jeg så begyndt at lytte til radio lidt igen. Sidder pt. og lytter til Mads & Monopolet på P3. Elsker det program og har før i tiden lyttet meget til det. Kan huske da min mor og jeg var i gang med at male mit køkken og det kørte i baggrunden. Lyttede også altid til det når jeg skulle kører på arbejde i Rødovre - kunne sågar finde på at blive siddende i bilen et par minutter for liiiige at hører hvad de fandt ud af med et dilemma. Lytter I også M&M nogle gang?

Er også blevet ret glad for P6 Beat, det er musik lige efter mit hoved! 


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.