Thursday, November 8, 2012

Vi tager den på rutinen..

Der er blevet spurgt til hvad jeg bruger af hudpleje og hvad min rutine er. Må være helt ærlig og sige at jeg er en af de der irriterende typer der aldrig rigtig har gjort meget ud af at rense min hud. Lidt ironisk når jeg ellers kommer så meget lort på den hver dag.. Men har på den anden side heller ikke haft problemer med min hud. If it ain't broken - don't fix it! Selvfølgelig bruger jeg forskellige ting til huden, men er ikke så fanatisk med at skulle rense min hud både morgen og aften.
Bruger min Cremewash når jeg er i bad om morgenen. Virkelig lækker ansigts rens. Når jeg har haft meget på huden kan jeg godt finde på at bruge min Cleanse Off Oil til at fjerne makeuppen, dog aldrig min øjenmakeup. Jeg skrubber (for det meste) min hud en gang om ugen (eller når jeg husker det i hvert fald). Har haft svært ved at finde en skrub jeg kunne lide, følte det fleste bare udtørrede min hud - ikke godt når man har tør hud.. Men Volcanic Ash Exfoliator har hidtil min favorit! Den er desværre limited, men krydser fingre for at den kommer igen inden jeg løber tør..
Lige så dårlig jeg er til at rense mit ansigt, lige så god er jeg til at huske at give det massere af fugt! Bruger Advanced Night Repair som er en serum (og selv om den hedder night kan jeg altså godt finde på at bruge den om dagen også!), som jeg fik i min goodbag fra firma sammenkomsten. Den er dog ved at være tom, og tror ikke jeg har penge til liiige at købe en ny med det samme.. Har også en speciel serum til øjnene fra Clinique (All about the eyes serum) fordi mine øjne jo har spasset lidt ud på det sidste pga. noget allergi og så kan man aldrig få for meget fugt til øjn omgivelserne. Af samme grund bruger jeg også en god øjnecreme fra Decubal (som dog er ved at være tom), som er virkelig god og fugtgivende. Og selvfølgelig er det ikke kun øjnene der skal have fugt så til resten af ansigtet bruger jeg Studio Moisture Cream, som også er ret lækker og god til tør hud. Den har faktisk fået buk med min ellers utrolig tørre næse, der blev ved med at skalle.
Til at fjerne min øjenmakeup bruger jeg altid Clinique's makeupfjerner til vandfast makeup, den fjerner alt utrolig nemt. Når min hud er rigtig tør kan jeg godt finde på at bruge min Fix + spray inden min fugtighedscreme for virklig at give masser af fugt til huden. Den er dog også ret god at bruge oven på makeuppen. Masken fra Jurlique er forholdsvis ny, som I måske husker, og har kun fået prøvet den et par gange, men er so far godt tilfreds. Sidst men ikke mindst ville jeg jo ikke kunne undvære min Eight Hour! Guldcremen som kan klare alt. Bruger den primært på mine læber når de er tørre.
Bum! Det var så også lidt af en smøre.. Håber I kunne følge med i det hele. Hvis I har nogle spørgsmål så sig endelig til!


9 comments:

  1. Mange MAC produkter - jeg er også stor fan! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ja er lidt mac-aholic. :P Og det bliver ikke mindre af at man står og er omgivet af produkterne hverdag!

      Delete
  2. Dejligt indlæg! :D Tror jeg må have mig fat i nogle nye ting hehe! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! Hehe, ja man kan hurtigt blive fristet! (:

      Delete
    2. Kom lige til at tænke på dig, fordi jeg læste for ikke så lang tid siden at den der MAC volcanic ash, bliver addet til deres permanente linje! Hvis du selvfølgelig ikke allerede vidste det hehe :)

      Delete
    3. Hehe, hvor er du sød!
      Vidste det dog godt i forvejen. Den kommer til februar i DK, men den kommer nok før ovre hos dig. (:

      Delete
    4. Den er vidst allerede kommet ja, men nu bor jeg jo selv i Danmark igen hehe :)

      Delete
  3. Fine produkter :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg er også glad for dem, tror ikke jeg ville kunne undvære noget af det!

      Delete

What do you think? Have your say.