Monday, November 12, 2012

Weekend #19

Ligesom sidste weekend, så står den igen på et 'spiseligt' indlæg. Startede fredag aften med at have fri alt for sent, så gav mig selv lov til at prøve den bland-selv-slik butik jeg kører forbi hverdag. Og det bliver nok ikke sidste gang.. Lørdag morgen var jeg blevet bedt om at tage til Lyngby med jobbet fordi de manglede en. Og når man ikke har været på job der før og derfor ikke aner hvor man skal ind henne og så, så kommer man jo i god tid. Og når man skal tage toget så skal man jo tage højde for forsinkelser, så der skal man også være i god tid. Alt dette resulterede i at jeg stod på Lyngby station 30 min før at jeg skulle være i Magasin (som kun ligger 5 min fra stationen), så kan man jo ikke gøre andet end at smutte en tur forbi Baresso! Lørdag aften stod den på halloween hygge hos en veninde. Super (u)hyggeligt. Søndag blev der bare slappet af og hygget for mig selv i lejligheden og lavet god pizza med den tyndeste bund jeg nogensunde har fået lavet selv!

Nu skal jeg afsted mod jobbet, med pizza på madpakken! Mums!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.