Monday, November 26, 2012

Weekend #21

Så er vi nået til endnu en lidt grå mandag.. Min weekend startede med at jeg fik en lækker lille pakke fra Asos som jeg bestilte sidste weekend (virkelig hurtigt den kom!). Så den allerede da jeg var på vej ud af døren for at tage på arbejde, så blev helt glad på hvad der ellers havde været en ret fesen morgen.. Fredag aften stod den på fredagsbar på jobbet, og jeg havde selvfølgelig mine elskede Mini Mouse sneakers med som jeg skiftede til efter vi fik fri. Det var super hyggeligt at få et par øl med de dejlige kollegaer! Da jeg kom hjem skulle jeg jo lige prøve det der nu var kommet i pakken, men desværre sad det ikke vildt godt, så tror det må blive sendt tilbage.. Lørdag aften blev der hygget med serier på computeren og maling af små robotter! Det er nogle jeg købte i Bolia, men synes de var lidt kedelige når de bare var hvide. Så foreslog min veninde der var med da jeg købte dem, at jeg jo bare kunne spice dem lidt op med noget maling! Fantastisk idé. Blev færdig med baby robotten, men mangler stadig hans mor. Søndag blev tilbragt i magasin til alt for sent på aftenen, så der var blevet stillet klar til at lave aftensmad inden jeg tog ind på jobbet. Så er det mere overskueligt når man kommer hjem.

Kan I have en god dag!?
Nu skal jeg afsted på jobbet endnu en gang!
Og i aften kommer min søde bror og leger handyman, så det skal nok blive en god dag.


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.