Tuesday, December 25, 2012

Everyday.

Okay, så kommer der endelig en lille ny makeup guide på bloggen som flere har spurgt efter. Den har været længe undervejs. Billederne er faktisk taget i starten af måneden, men har simpelthen haft for travlt med arbejde og jule tingeltangel til at få gjort noget ved dem. Som overskriften hentyder er det en stille og rolig hverdags makeup, det efterspurgte søde June nemlig. Jeg fik desværre ikke taget noget billede af de produkter jeg har brugt, men I får en lille beskrivelse. Vil dog sige at man kan bruge lige de farver man har lyst til.

Jeg har brugt: Øjenbrynes blyant "Fling", mat brun øjenskygge "Omega", base til under øjenskyggen "Bare Study" paintpot, lys, mellem og mørk øjenskygge "Blonde's Gold", "Aurora" og "Deep Brown" Pigmenter.
1. Tegn øjenbrynet op med en brynblyant.
2. Giv lidt dybet til brynet med en skrå pensel og en øjenskygge, der er en smule mørkere end blyanten. Det gøres ved at lægge den mørkere farve langs den nedre kant af brynet og tone den sammen med blyanten.
3. Læg basen på hele øjenlægget og ton den op mod brynet. Dette vil få øjenskyggen til at holde bedre.
4. Læg mellem øjenskyggen på den bevægelige del af øjenlåget.
5. Den lyse øjenskygge lægges i øjenkrogen og lige under brynets højeste punkt.
6. Læg den mørkestes af skyggerne i globelinjen (det der forsvinder væk når man åbner øjet). Ton kanten med en blød pensel så der ikke er nogle kanter.
7. Så er det tid til the finishing touches. Lidt mascara og evt. lidt eyeliner langs vippe kanten.
Bum! Et close-up af det færdige resultat.

Det er et af mine favorit looks, hvis det ikke skal være for vildt og farverigt.
I må endelig skrive hvis I har nogle spørgsmål.


6 comments:

  1. Åh, tak for guide. :) Rigtig fint. Ville dog lige spørge, hvad har du på dine læber?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak. Kan være der kommer flere i det nye år.. (;
      Uhh.. Så vidt jeg husker er det en dazzleglass fra sidste års jule kollektion. Kan ikke helt huske hvad den hedder, men kan lige tjekke når jeg er tilbage i lejligheden

      Delete
  2. Skal helt sikkert i krig med at øve mig på dette look! Kan rigtig godt lide det! :)

    ReplyDelete
  3. <3 taaaaaaaaak - jeg glæder mig til at prøve din guide :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så lidt! Vil gerne se resultatet hvis jeg må.. (:

      Delete

What do you think? Have your say.