Wednesday, December 26, 2012

Home Sweet Home.

Det er dejligt at være hos forældrene i Nordsjælland, men det er nu bedre når man så kommer hjem til sig selv igen! Er lige kommet hjem efter 3 dage i familiens tegn. Det har været hyggeligt og tiltrængt! Grineflip og god mad er fantastisk.
Det plejer egentlig altid at være mig der får lov til at pynte juletræet Lillejuleaften, men i år var jeg jo på arbejde så det var allerede pyntet fint da jeg kom Juledag. Der var ikke mange pakker under, men det er jo også klart når Søster og jeg allerede havde fået en vores gaver. Der var dog flere end jeg egentlig havde regnet med..
En af de bedste gaver var fra Søster og Lillebror! Noget jeg har ønsket mig længe.. Nemlig den fine Miss Raford. Skal dog lige se om jeg kan nå forbi butikken i morgen og få den i en størrelse større til mine små pølsefingre. Og hvem ved måske kommer der en lille gave fra mig til mig med hjem også. Der er nemlig en ting mere derfra jeg virkelig gerne vil have!

Hvad med jer, har I haft en god jul?


2 comments:

  1. Smykker under træet er det bedste, jeg tror, jeg er ved at blive gammel. Jeg fik et (hjemmelavet) gavekort fra mine forældre til Line & Jos 'Miss Rikkie', som jeg skal ind og købe i løbet af januar. Glæder mig! Vi bliver vel nok fine med vores ringe ;) Godt nytår, og lad os snart ses igen, middag for tre er altid godt! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, jeg er enig. Rikkie er også ret fin! Hende jeg snakket med i butikken havde dem på.
      Fik også et hjemmelavet gavekort af mine forældre, på en Aalto vase som gerne snart skulle komme med posten!
      Ja vi må så! Hvis tur er det til at være vært? Vi må lige finde ud af noget i løbet af januar.

      Delete

What do you think? Have your say.