Monday, December 3, 2012

Weekend #22

Det har været en rigtig lækker weekend! Fredag startede som fortalt med at vi holdte World AIDS Day på jobbet hvilket var en super fed oplevelse. Som I nok skal få lov til at se flere billeder fra. Lørdag blev der gået strandtur med søster og bagefter spist lune hjemmebagt boller. På vejen hjem fra søster hentede jeg en af veninderne fra jobbet på Nytorv hvor hun havde hjulpet med at tænde lys til den officielle WAD, hvorefter der blev lavet en meget stor potion risengrød (det var trods alt første december). Søndag mødtes jeg med forældrene og søster ved Torvehallerne hvor der var julemarked. Der blev købt lidt sødt til når vi skal holde julehygge med familien i den kommende weekend. Efter at have tullet rundt i hallerne i et par timer smuttede vi på Halifax og fik frokost. Mens vi spiste kom vi til at snakke om julegaver og Mor sagde at de overvejede at give os hver en iPad (de har lige fået det sidste af arven fra Farmor). Og når vi nu vidste hvad julegaven ville være var der jo ikke nogen grund til at vente.. Faktisk var jeg så opslugt af mit nye legetøj i går aftes at jeg helt glemte at hente mit vasketøj inden vaskekælderen lukkede (hovsa..).


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.