Monday, December 17, 2012

Weekend #24

Når weekenden starter med at man får en pakke fra jobbet med nye produkter, så ved man det bliver en god en af slagsen! Sådan startede min weekend i fredags. Var sådan så jeg nærmest skreg da jeg åbnede og så hvad der var i. Lørdag stod den på julehygge med Mors side af familien. Vi har en tradition med at spise god frokost og så besøge en gammel ven af familien til æbleskiver og Gløg, men i år blev der lavet lidt om så vi alle spiste frokost sammen. Og desværre ikke fik æbleskiver (har jeg endnu ikke fået i år!). Men prøv lige at overvej det porcelæns sæt(!!), jeg får mine kopper i løbet af ugen! I går blev der igen hygget med familien, denne gang med brunch i Tivoli. Har faktisk været sammen med dem hver søndag i december so far. Efter at være blevet mætte gik vi rundt i haven og kiggede på de forskellige juleboder. Dagen i går sluttede på sofaen med Strandsten fra Karamelleriet, varm Ribena og 3. sæson af Vampire Diaries.

Nu skal jeg snart ud i det grå vejre og have overstået en alt for lang dag på jobbet.
Kan I have en fantastisk mandag!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.