Monday, December 31, 2012

Weekend #26

Denne weekend har stået på afslapning og selv forkælelse! Startede fredag med af lave god mad og se film i flimmeren. Lørdag blev der gjort nytårs rent i lejligheden, lavet nytårs negle og om aftenen blev der hygget med en kop varm Ribena, Quiz Battle på iPaden og hele 2 film i flimmeren! I går bestemte jeg mig får at jeg skulle forkæles med noget nyt tøj til i aften eftersom jeg ikke vidste hvad i al verden jeg skulle tage på. Så tog på strøgtur med mig selv. På vejen hjem gik turen forbi Føtex (hvor resten af Nørrebro også befandt sig) for at købe ind til dessert og kransekage til i aften. Snød godt nok lidt med kransekagen og købte sådan en færdig kransekagemasse, men de smager ret godt alligevel! Har prøve smagt..

Nu vil jeg skynde mig at tage den der lorte opvask og bagefter tage et dejlig langt bad og gøre mig klar til i aften!
Kan I have en fantastisk aften og pas på jer selv!


2 comments:

  1. Hej Sofie :-)
    Du skulle ikke vide, hvilken puder fra MAC der er god til en med fedtet og tør hud på samme tid? har en fedtet t-zone, men området omkring min næse er ret tør og dehydreret :-)

    Håber du kan hjælpe
    knus <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umildbart ville jeg foreslå "Select Sheer Pressed", men det afhænger også af hvor meget du vil have den skal dække. (:
      Og så bør du prøve en god serum som giver fugt til området omkring din næse for at komme af med det tørre.
      Håber det hjælper dig.

      Delete

What do you think? Have your say.