Tuesday, January 22, 2013

In Extreme Dimension!?

Vi har fået endnu en ny mascara på jobbet. Og nøj hvor er den god! Lige som jeg ikke troede det kunne blive bedre med de 2 sidste vi har fået.. Den nye In Extreme Dimension Lash er klart ny favorit! Som I kan se på billederne ovenfor har den en fin gummi børste, som er rund i enden. Og er emballagen jo også ret fin og se på, selvom jeg ikke var helt begejstret for indpakningen til at starte med.
Men jeg synes I skal have lov til at se hvad banditten gør.
Sådan ser mine vipper ud helt uden mascara, så I ved hvad der er at arbejde med.
Det her er efter at have bukket vipperne og med et enkelt lag på.
Efter første lag lige har fået lov til at tørre og der er kommet et ekstra lag på, så er resultatet virkelig fint! Tilpas meget fylde og fantastisk længe! Jeg kan i hvert fald kun anbefale jer at prøve den lækre sag, især hvis man er glad for gummi børster.


2 comments:

  1. Børsten minder meget om 'Benefit They are Real!' så det tyder godt. Problemet med dén er dog at den ikke rigtig tørre, og er rimelig fedtet - smitter af på huden i løbet af dagen.

    Er det et problem med denne her? og hvad er prisen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det har du fuldstændig ret i at børsten gør! Har dog aldrig selv prøvet den fra Benefit.
      Jeg har ikke haft problemer med at den smitter af på huden, og synes den tørre fint når man har påført den. Den ligger til 195,- så det er en rimelig pris for en god mascara.

      Delete

What do you think? Have your say.