Friday, January 4, 2013

Nails, Nails, Nails!

Som nogle af jer allerede ved, så fik jeg lavet gelé negle lige før jul, for første gang. Man har kunne se dem på instagram (@sufisworld). Men I skal jo ikke snydes for at se dem her også.
Så fine ser de ud når der ikke er noget lak oven på. Er virkelig tilfreds med resultatet og tror godt jeg kunne gå hen og blive afhængig! Det fede er at jeg selv kan ligge lak på, så jeg ikke er tvunget til at have den samme farve på i evigheder.
Legede lidt med noget ombre effekt. Lagde først et lag lys farve på, så en stribe mørk nede langs neglebåndet. Inden den mørke var helt tør kørte jeg en klar lak over for at 'trække' den mørke farve ud. Til sidst lagde jeg lidt mørkt helt nede igen for at få den helt mørk langs neglebåndet og så ellers bare overlak på. Det tog ikke så lang tid som det lyder!
Til nytår havde jeg leget lidt med glimmer, som så mange andre. Det er egentlig bare en klar lak først og så dybbet i glimmer og så et par lag overlak henover for at holde på glimmeren.

Havde I en god nytårsaften?


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.