Sunday, January 6, 2013

NYE Dress Up.

Havde jo egentlig lovet på facebook at dette indlæg ville være kommet i går aftes, men var først så sent hjemme at det faktisk allerede var i dag.. Men det kan I hører mere om i morgen i weekend!
Jeans: 5Units, Bra: Marlies Dekkers, Top: Designers Remix, Blazer: MByM, Heels: Topshop.

Som I ved, så vidste jeg ikke rigtig hvad jeg skulle have på af kluns til nytår. Så gik jeg ud og købte den dyreste BH jeg nogensinde har ejet. Det krævede jo en ny fin top der kunne vise den lidt frem. Min veninde kiggede mærkeligt på mig, da jeg sagde at jeg kun vidste hvilken BH jeg skulle have på og ikke andet. None the less fandt hun en vild lækker top som passede perfekt til (hun arbejder i en designer butik). Så jeg endte med at se således ud..


4 comments:

  1. Awww jeg misunder din Marlies Dekkers bh og dit super cool'e look!!! Jeg har godt nok et enkelt dyrt sæt fra Agent Provocateur, men ellers er jeg heller ikke så god til at købe dyrt lækkert undertøj :) men ih, gad godt det sæt med metalpladen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, vidste jeg godt du ville være! Var faktisk på grund af din craving på FB at jeg vidste hvor jeg skulle gå hen for at købe den! Er super glad for den, den sidder fantastisk! Den med metalpladen er også rigtig flot.
      Jeg vil hellere bruge mange penge på tøj som folk ser, end på noget jeg kun selv ser.. Ellers hvis jeg havde mange penge vil jeg nok gøre det..

      Delete
  2. Læææækre stilletter altså!! :) Og som June skriver er de Marlies Dekkers bh'er simpelthen for fede til alle look :)

    //Charlotte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! Det er også mine yndlings og dem jeg går bedst i.

      Delete

What do you think? Have your say.