Tuesday, January 22, 2013

Smoked Glasses.

Det er ikke så tit I får mig at se med briller på her på bloggen. Men i dag er I heldige! I lørdags gad jeg nemlig ikke det der kontaktlinse sjov da jeg skulle på job. Det er egentlig ikke fordi jeg ikke bruger mine briller, får bare aldrig rigtig taget billeder når jeg har dem på. Har faktisk brillerne på i skrivende stund! Anyways nok om det..
I får også lige et close-up af selve makeuppen - uden briller. Så I bedre kan se den. Det er bare et basic smokey eye.

Nu vil jeg gribe mit nye Cover og hoppe under dynen!
Godnat alle sammen.


6 comments:

  1. Det er jo super cool til dig med briller og hue, det giver sådan lidt Lisbeth Salander look, som hun så ud i mit hoved før filmene og alt det gøgl :D Du er SÅ pæn!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Mange tak! Og hvor er jeg dog glad for at du siger før filmene, for hun er også meget pænere i mit hovede end hvordan de viser hende i filmene! Huen var mest fordi mit hår lignede lort, men elsker også kombien med briller og hue.
      Du kan selv være pæn kan du så! (;

      Delete
  2. Super fedt look :)
    Brillerne klæder dig virkelig.

    ReplyDelete
  3. Er enig med det andre - det er fedt look, og du bærer det rigtig godt!

    soedesofieskriver.blogspot.dk

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.