Monday, January 14, 2013

Weekend #28

Denne weekend startede med dejlig tidligt fri og derefter hjem til Søster, for at hygge og fejre hun havde afleveret bachelor tidligere på dagen. Så den stod på frugtsalat som dessert! Lørdag startede med en tur på strøget for at kigge lidt på butikker inden jeg skulle have frisket mine negle op. Fik købt lidt forskelligt, og I kan godt være stolte af mig for ud af de 5 ting jeg købte var der kun en der var sort! Om eftermiddagen kom en kollega forbi for at øve ingredienser i alle vores produkter. Virkelig hyggeligt, men måske med lidt for meget kaffe, cola og slik. I går var Søster og jeg en tur i Nordsjælland for at spise frokost hos Forældrene. Bagefter tog vi en tur op for at besøge Farmor, det var nemlig hendes fødselsdag i går. Og jeg havde ikke været forbi siden begravelsen. Det var ret mærkeligt..


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.