Monday, January 21, 2013

Weekend #29


Så er weekenden overstået. Den startede med en fridag fredag hvor jeg egentlig skulle være blevet klippet, men det synes verden (som dem der følger på FB ved) så ikke skulle ske. I stedet blev det vasket pensler, både dem til arbejdet og de private, og så blev der bagt lækre kanelsnegle. Lørdag aften, efter jobbet, blev der snakket i telefon med søster - i over 2 timer.. Formåede at lave risengrød og spise det i mellemtiden. (Det ligger til familien, Mor og hendes søster kan snakke i næsten 3 timer). Søndag formiddag blev der kigget på IKEAs hjemmeside, fordi jeg har et lille projekt i tankerne. Den sidste halvdel af i går blev tilbragt på jobbet. Så alt i alt blev der brugt meget tid på jobbet, men havde så også fri de fleste hverdage i sidste uge, så kan ikke rigtig tillade mig at klage så meget..

Har I haft en god weekend? Uden ligeså meget arbejde som mig..


2 comments:

  1. Det der med at vaske pensler - vil du ikke engang forklare hvordan og hvor tit, man bør gøre det?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det vil jeg da i hvert fald Maria! Laver et post om det når jeg vasker mine pensler næste gang, formentlig om en uge, så du kan se hvordan det foregår. (:

      Delete

What do you think? Have your say.