Tuesday, February 5, 2013

Sad face?

Så måske lidt trist ud i torsdags da jeg havde denne fine makeup på, humøret var dog ikke spor trist. Nogen gange er det et billede eller andet der er inspirationen bag min makeup, men den dag kunne jeg ikke rigtig finde ud af hvad jeg ville lave i min inspirations mappe (har en mappe på computeren med makeup billeder jeg har fundet rundt omkring), så det blev bare leg. Og dette var så hvad penslerne fik tryllet frem. Synes det blev så fint.
Nåede også lige at tage billeder af dagens trylleri, så det får I også at se her en af dagene.


4 comments:

  1. Det ser vildt fedt ud! :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Jeg er vild med den mørke farve. Hvad hedder den?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den er også så fin. Det er "constructivist" paintpot med en lille smule "Embark" øjenskygge øverst for at markere kanten.

      Delete

What do you think? Have your say.