Monday, February 4, 2013

Weekend #31

Denne weekend startede med en "VILD" fredag aften, hvor jeg havde sent fri og derefter tilbragte aftenen med min opvask der havde hobet sig lidt op i løbet af ugen. Lørdag efter arbejde blev jeg hentet af hele familien. Vi skulle nemlig ud og spise, og fejre at Mor havde fødselsdag i fredags. Vi spise på FIAT som ligger på Kgs. Nytorv, de laver virkelig god mad! Vi fik 4 retters menu med vin og det hele. I går startede jeg dagen med at høre Foo Fighters for fulde gardiner, alt imens der blev ryddet op, gjort rent og vasket tøj. Det er så dejligt med en helt ren lejlighed. Aftenen i går blev tilbragt i fantastisk selskab, med en gammel veninde. Vi sad på hendes sofa i 4 timer og snakkede om alt mellem himmel og jord, og spise mad som hendes kæreste havde lavet. 
Glæder mig allerede til næste weekend, der står den nemlig på ferie i udlandet!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.