Monday, March 4, 2013

Defining Style?

Efter at have kigget forbi søde Michelle, inden jeg drog sydpå, blev jeg inspirere, til at gå mere i dybten med min stil. Jeg har på det sidste følt mig ret uinspireret i forhold til outfits (også derfor det er længe siden I har set nogle). Så da Michelle introducerede mig for Lost In A Spotless Mind's og Defining Style øvelserne var jeg ret hooked! Så som et lille project på ferien gik jeg i gang med første øvelse. Den første del går ud på at man skal finde en masse inspirations billeder af outfit, accessories og hår/makeup man synes er pænt. Når man så har fundet en hel masse fine billeder, så skal man finde de elementer de har tilfælles. Det kan være farver, materialer, et bestemt item eller en følelse man får. Her er så hvad min liste blev til.
Efter man har lavet sin liste er det tid til at være lidt kreativ. Her skal man nemlig lave 3 forskellige moodboards, som senere skal bruges til inspiration. Et moodboard med outfits, et med accessories og et med makeup/hår. Det tricky er dog at man kun må bruge 6 billeder i hvert board, og at de jo skal have så mange af elementerne fra listen med på billederne som muligt!
Klassisk, feminint, men med maskuline elementer, læderjakker, fine nederdele med fokus på taljen (som jeg klart skal have flere af!).
Massere af armbånd, små sjove detaljer, klassisk med et rockede twist. Jeg skal være bedre til at bruge nogle af alle de armbånd jeg har liggende!

Knald på makeuppen, fine detaljer, over the top (på den lækre måde).
Så er det snart til næste step om hvordan man bruger al den inspiration man finder!
Hvad siger I så?
Noget I selv kunne finde på at lave, og har I lyst til at følge med i de næste steps også?


4 comments:

  1. Det er da en vildt sej måde at gøre det på! Det kunne jeg virkelig godt finde på, og bestemt også følge med i de næste steps :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ikke? Det var også ret sjovt at lave!

      Delete
  2. Jeg kan læse, at vi ville bruge cirka samme ord :) Det lyder vildt spændende, det tror jeg, at jeg vil kaste mig ud i :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Kan jeg godt forestille mig. Dine outfits er også altid så fine.
      Gør det! (:

      Delete

What do you think? Have your say.