Tuesday, March 26, 2013

& Other Stories...

Som dem på instagram(@sufisworld) allerede ved var jeg en tur i den ny åbnede & Other Stories. Havde egentlig planlagt at tage forbi da de åbnede, men der var simpelthen for lang kø til at Søster og jeg kunne overskue det! Så var det bedre at komme ugen efter åbningen en torsdag formiddag.
Fik knipset et par billeder med mobilen, som jeg lige ville dele med jer. Synes butikken er så fin og gennemført! Elsker deres makeup stande og at de har en vask så man kan teste body/hand wash ordenligt. Det er ikke mange steder man finder det.
Og tingene er også så fine og kigge på! Der røg også lidt med hjem.. Godt jeg var på vej på arbejde, ellers havde jeg brugt flere timer der inde.
Det var selvfølgelig noget fra deres beauty afdeling der kom med hjem i posen.. En lækker "Lemon Daydream" body wash (som dufter dejlig frisk og sommer agtig) og en smækker "Punk Bouquet" body soufflé. Har allerede taget bem i brug og tror ikke der bliver sidste gang jeg køber dem eller en af de andre dufte!
Endte faktisk også med at smutte tilbage til butikken i min eftermiddags pause for at købe lidt mere, som ikke var beauty relateret..
Kan I mon gætte hvad, hvis jeg siger det er på et af billederne?


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.