Wednesday, March 27, 2013

Outfit: Up Against the Wall..

Så kommer der endelig endnu et outfit! Man skulle jo være et skarn hvis man ikke udnyttede at Søster kunne agere fotograf inden vi spiste sushi..
Skirt: H&M, Shirt: Tiger of Sweden, Cardigan: Sparkel &Fade, Scarf: Just Female, Shoes and bag: Adidas.

I var flere der virkede interesseret i mit lille projekt omkring stil. Så vi tager det steppet videre, outfittet her er også inspireret af mine moodboards. Keywords: fokus på tajlen (skal have flere nederdele!), feminint men med lidt maskuline elementer og enkelte sjove detaljer. Nettet er forresten nyt (hvad sker der for at det kun koster 30 bobs!?) og en fantastisk måde at få lidt farve ind i min ellers så sorte (man er vel arbejds skadet) hverdag!

Håber på at kunne have endnu et outfit til jer inden alt for længe.
Nu vil jeg nyde min mini påskeferie!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.