Sunday, March 24, 2013

Rutinen part 2.

Det er snart ved at være noget tid siden jeg fortale Jer om min hudpleje rutine.. Og siden er der kommet lidt nyt på badeværelses hylden!
Serumen fra Lauder er blevet skiftet ud med en billigere (men lige så stadig fantastisk) model fra, the one and only, MAC. Er også begyndt at bruge vores dejlige fugtgivende olie, for virkelig at fugte den kedelige vinterhud. Et lille tip er at blande den i foundationen hvis man har tør hud, det gør virkelig underværker for at huden ikke skaller! Hvis disse 2 ikke skulle give nok fugt har jeg også kastet mig over kult cremen fra Embryolisse. Det er faktisk nummer to af den dejlige creme I ser her på billede, dem som følger på Instagram (@sufisworld) ved at den første afgik ved døden for et par uger siden.. Det er egentlig også noget tid siden jeg har købt den nye Mineral Cleanser, har dog ikke fået brugt den så meget endnu, men den skulle være ret god.


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.