Friday, March 1, 2013

Temporary?

Som jeg nu har lovet længe (både her, her og her) så får I endelig at vide hvad det er der sker på job fronten!
Vi har nemlig fået en ny lille stand inde på Kgs. Nytorv! En pop-up stand - eller en temporary MAC counter om man vil..
Grunden til at det har taget n del af min tid, som jeg fortalte, er at det er min lille baby! Sofie's koisk, som nogle af de andre kalder den. Det er nemlig mig der har fået ansvaret for den. Vi havde førte dag i tirsdag og kommer til at have den i omkring 10 uger. Så hvis I skal en tur i Magasin så smut en tur forbi! Vi ligger lige ved indgangen fra Kgs. Nytorv og er næsmest ikke til at overse.. Desuden fylder vi også mellemgangen i hele stueetagen i denne og næste uge fordi vi har event med Archie's Girls, hvor man kan få lagt makeup. Men pop forbi Pop-up'n og sig hej!

God fredag Blogsters!
Nu vil jeg hoppe på min cykel og cykle ind til byen for at mødes med Søster.


2 comments:

What do you think? Have your say.