Monday, March 4, 2013

Weekend #34

Weekenden startede med søster hygge på La Glace, Søster fik den berømte sportskage og jeg fik en meget lækker forårskage (passende til det lækre vejr i fredags). Fredag aften ydet en fantastisk veninde førstehjælp på en af mine negle som var ved at gå i stykker, ikke godt når ens negle dame sådan tager på ferie! (At jeg så endte med at knække en af de andre i går morges er så en anden sag...). Lørdag stod den på arbejde, men da jeg kom hjem fik jeg sat de papirer (som dem der følger @sufisworld på instagram ved) jeg kyssede på i onsdags i rammer så de nu er klar til at blive hængt op somewhere! I går stod den (desværre) igen på arbejde, men det er ikke så slemt når Mor kommer forbi med Søster og giver frokost hos Meyers Deli. Ret lækkert, siger jeg bare!

Hvordan har jeres weekend været?


4 comments:

  1. Vores weekend har været skøn skøn skøn! :) Lidt øller lørdag aften efterfulgt af den dejligste solskins-søndag med gåtur og råhygge.. Men kig da forbi vores blog og læs lidt mere.. Heh..

    Pernille//Christian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lyder hyggeligt! Og ser skøn ud på billederne! (;

      Delete
  2. Det lyder virkelig som en herlig weekend, og ja vejret har virkelig været skønt, hvilket jeg håber fortsætter! :)
    Orker slet ikke den kulde mere..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det var det også!
      Orker heller ikke kulden, men den skulle desværre være tilbage igen når det atter bliver weekend.. =/

      Delete

What do you think? Have your say.