Monday, March 11, 2013

Weekend #35

Så er endnu en skøn weekend forbi. Denne startede med en fredag aften på sofaen og Californication (som jeg er blevet lidt afhængig af for tiden). Lørdag blev tilbragt i Zoo med Forældrene, Lillebror, Søster, Mormor og en enkelt Fætter. Mormor havde nemlig fødselsdag i sidste uge og det skulle jo fejres. Vi fik set den lille nye elefant unge (som jeg kan skrive under på er en han unge) få mad hos sin mor. Isbjørnen der svømme lidt rundt i sin nye pool. Efter lidt lækkert frokost fik turen til min lejlighed (som Mormor skulle se for første gang), hvor vi fik kaffe og æblecrumble (som ikke blev helt som jeg gerne ville have haft). Søndag formiddag blev der lavet bål med en masse dejlig børn i Nordsjælland. Og når man er i Nordsjælland skal man jo lige forbi Forældrene, hvor Far lavede utrolig dejlig aftensmad. Og der var heldigvis lidt til overs, som pt. ligger klar til at jeg kan tage det med til frokost på jobbet i dag!

Alt i alt en fantastisk en af slagsen!
Hvordan har jeres weekend været?


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.