Monday, March 18, 2013

Weekend #36

Weekenden den her gang bestod egentlig primært af i fredags. Der havde jeg nemlig fri! Fik vasket pensler om formiddagen. Kan fortælle at det tager ca. 1 time at vaske 77 pensler! Aftenen blev tilbragt sammen med  den dejlige Søster, og dem der følger med på instagram ved at vi var i biografen. Inden vi indtog mørket for at se Django, var vi en tur på Sticks 'n' Sushi i Nansensgade (super hyggeligt lille sted). Vi har nemlig en lille tradition for at spise sushi inden eller efter filmen, når vi tager i biografen sammen. Lørdag morgen var jeg tidligt oppe for at tage på arbejde. Tiden inden arbejdet blev tilbragt med den dejlige Pippi (var dog lidt skuffede over stemmerne for det var lavet om til dansk og ikke på svensk som da jeg var lille..) og hendes rejse på de 7 have! I går stod den i gen på job (et minus ved at have fået den lille baby er at skulle på job hver anden søndag), men for at gøre tiden lidt mere udholdelig treatede jeg mig selv til en god kop kaffe, og ja, jeg er en sukkergris der bruger 3 pakker sukker!
Nu vil jeg hoppe i noget tøj og glæde mig til endnu en fridag i morgen!
Hvordan har jeres weekend været, Blogsters?


2 comments:

  1. Lyder som en rigtig god weekend :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det var det i hvert fald også, trods arbejde! (:

      Delete

What do you think? Have your say.