Wednesday, April 10, 2013

Finders Keepers.

Søster og jeg var jo til Finderskeepers i lørdags, ligesom utrolig mange andre. Vi var dog kommet i god til for at få en goodiebag og så var det jo lækkert at have lidt bedre overblik over hvor man skulle hen når der ikke var fuldt med mennesker fra starten.
Super fin mulepose med lækkert indhold og utrolig mange visitkort på folk der laver fine finurlige ting.
Indholdet af goodie-muleposen. Det nye nummer af Cover, Ace of Face mascara, Skrub maske fra JorgObé, Vitamin Well med grøn æble og en Grainy Billy fra Simply Chocolate (som var fordampet da jeg skulle tage billedet). Alt i alt ret lækre ting. Glæder mig til at prøve skrubbe masken!
Her er så hvad der ellers kom med hjem. 2 lækre par øreringe fra KANT, 2 utrolig seje skull prints af Caroline Sillesen og en lille fin ring fra Rocks & Rabbit.
Er virklig glad for min 'fangst', smykkerne er allerede taget i brug, så skal jeg bare lige finde ud af hvor jeg vil have printsne hængende..

Var der nogle af jer der var forbi og fik købt lækre ting?


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.