Monday, April 8, 2013

Weekend #39

Denne weekend har alle tre dage haft et en ting tilfælles, nemlig Søster! Fredag kom hun forbi arbejdet i min eftermiddags pause, hvor vi hyggede, drak juice og kiggede på tøj. Og endte også med at købe lidt, nemlig det første jeg ejer med leo-print! Lørdag var jeg tidligt oppe for at stå i kø til Finders Keepers med Søster så vi kunne få en goodiebag. Efter at have fundet lidt goodies tog vi ind til byen, for at spise utrolig lækker frokost og kigge lidt mere på butikker. Da jeg kom hjem gik jeg i gang med lidt af et projekt, nemlig at få alle mine single øjenskygger over i mine paletter. Det er noget af et arbejde, og blev slet ikke færdig. Mangler stadig alle de øjenskygger jeg har der er limited (som man ikke kan købe længere).. I går var Søster og jeg igen i Nordsjælland, hvor jeg malede ansigts maling på nogle børn (og deres forældre) og bagefter gik turen selvfølgelig hjem til forældrene for at få frokost. Rigtig hyggeligt.

Nu vil jeg smutte ud af døren og drøne på job.
Hvordan har jeres weekend været?


8 comments:

  1. Jeg må altså have fat i de nye paletter fra MAC! :D De er så pæne med det gennemsigtige låg der.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg skreg også lidt af glæde da jeg fik mine (har 2)! Havde bestilt dem, men dagen efter var de væk fra hjemmesiden, så var ikke sikker på om jeg ville få dem eller ej. :D
      Den ene af dem er dog ikke helt taget i brug endnu for den skal være med limited, men har så også 4 af de gamle paletter udover de 2 nye. (:

      Delete
    2. Så det godt. Jeg ærger mig virkelig over, at jeg ikke fik bestilt en palette. Den har også været udsolgt på den Amerikanske i lang tid, så kan ikke engang få min mor til at sende den! Rigtig øv :P

      Delete
    3. Det havde ellers været smart! :P Men de har også været længe undervejs! De skulle være kommet i efteråret sidste år, og vi har stadig ikke fået dem i butikken endnu..

      Delete
    4. Når (eller hvis) i gør, vil du så ikke lige skrive? Vil så gerne have en, men er jo umulige at få fat i!

      Delete
    5. Selvfølgelig! Er du ude efter single paletten eller den dobbelt siddet? (:

      Delete
    6. This comment has been removed by the author.

      Delete
    7. Hov, fik slettet min kommentar. Men kan se de er kommet online igen, så jeg skynder mig og købe! :D

      Delete

What do you think? Have your say.