Wednesday, May 29, 2013

Makeuppen: 5 Day Challenge

Dem der følger på instagram har allerede billeder af disse looks, men I skal da heller ikke snydes her, selv om det er noget tid siden de er taget! Det er et challenge vi fik på jobbet, hvor vi skulle lave 5 forskellige looks med et nyt fokus område i hver look. Vi skulle tage et billede og poste på instagram med hashtag #5daymakeupchallenge, samt skrive hvor lang tid vi brugte på looket og hvilke produkter på vores fokus område.
Day 1
Fokus: Metalliske læber
Tid: 7 min
Produkter: Mineralize Concealer, "Designer Purple" Pearlglide Liner, "Up The Amp" Læbestift & "Kitchmas" Pigment.

Day 2
Fokus: Smokey Eyes
Tid: 15 min
Produkter: "Constructivist" Paint Pot, "Smut", "Goldmine" Øjenskygger, "Coffee" Eye Liner, "Tan" Pigment & Extenden Play Lash.

Day 3
Fokus: Farvet Bryn
Tid: 15 min
Produkter: "Steamy" Øjenskygge, "Undercurrent" Pearlglide Liner & Pro Longwear Concealer.

Day 4
Fokus: Graphic Liner
Tid: 30 min
Produkter: "Soft Ocher" Paint Pot, "Brulé" Øjenskygge, "Blacktrack" Fluidliner & Mineralize Concealer.

Day 5
Fokus: Hud - Puri-tan Trend
Tid: 13 min
Produkter: Face & Body Foundation, "Pink Rebel" Lustre Drops, Care Blends Essential Oils, "Honey Rose" Loose Powder & "Give Me Sun!" Mineralize Skinfinish.


1 comment:

  1. Du har en fed stil, synes dog du tager dig bedst ud på billede 2. Der er du meget naturlig og rigtig køn:)

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.