Monday, May 6, 2013

Weekend #43

Is, is og aller is! Der er hvad min weekend er gået med. Startede faktisk allerede fredag aften med en lille skål is mens jeg hyggede med facecharts. Lørdag var jeg tidligt oppe for at tage til Nordsjælland og kigge på loppemarked (de havde ingen rulleskøjter til mig - øv!), med en god veninde. Vi var hurtigt færdige med at kigge og købe lidt, så vi tog op til det lokale torv (som bragte barndomsminder frem), hvor vi købte lækre gammeldaws-is med guf. Derefter var det hjem til forældrene, hvor Søster havde været med Mor ude og handle = is i fryseren. Så der blev også spist både eftermiddags og aften is. Søndag var Søster og Jeg i Zoo med en masse små piger. Og med det gode vejr krævede det jo også is (men den var væk for jeg huskede at tage billede)!

Ikke den mest sunde weekend, men der gør den ikke mindre god!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.