Monday, May 20, 2013

Weekend #44

Der har været helt stille her på bloggen de sidste 2 uger, havde lige behov for at hive stikket ud. Har faktisk slet ikke haft min laptop tændt i hele den tid! (Ja, ja, ja, iPad og telefon er blevet brugt flittigt istedet..) Bare fordi I blev snydt for et Weekend indlæg i sidste uge, så skal I ikke snydes denne gang!

Startede med at smide nylonstrømperne i fredags (hvad skete der lige for vejret?!) for at cykle med bare ben gennem KBH. Cykelturen på vej hjem fra job gik en tur forbi fitness, hvor jeg lige nåede at få trænet inden lukketid. Lørdag blev tilbragt i Forældrenes have i Nordsjælland. I går gik turen først længere nord på for at besøge Bedstemor (mormor) til formiddagskaffe sammen med Mor. Om aftenen gik jeg i gang med noget af et projekt - at få mine læbestifter i paletter så de ikke fylder så meget. 

Nu vil jeg smutte en tur ud i det gode vejr.
Og lover at der ikke går 2 uger inden i får et indlæg mere!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.